Największy obecnie sterowiec Goodyear Blimp (długość 70 m, wysokość 18 metrów) zawitał do Polski realizując swoją europejską trasę. Sterowiec przyleciał do Polski 30 lipca ok. g. 13:30 od strony Czech przez Bramę Lubawską, mijając po drodze Wałbrzych, Świdnicę i Jezioro Mietkowskie, by osiąść około godziny 15:00 na lotnisku Aeroklubu Wrocławskiego w Szymanowie. W dniach 31 lipca do 2 sierpnia Blimp regularnie wzbijał się w niebo z kolejnymi pasażerami (bilet w cenie 380 euro) zapewniając niepowtarzalne ...
Największy obecnie sterowiec Goodyear Blimp (długość 70 m, wysokość 18 metrów) zawitał do Polski realizując swoją europejską trasę. Sterowiec przyleciał do Polski 30 lipca ok. g. 13:30 od strony Czech przez Bramę Lubawską, mijając po drodze Wałbrzych, Świdnicę i Jezioro Mietkowskie, by osiąść około godziny 15:00 na lotnisku Aeroklubu Wrocławskiego w Szymanowie. W dniach 31 lipca do 2 sierpnia Blimp regularnie wzbijał się w niebo z kolejnymi pasażerami (bilet w cenie 380 euro) zapewniając niepowtarzalne widoki w lotach nad Wrocławiem na wysokości od 300 do 500 m. 3 sierpnia sterowiec Goodyear Blimp zakończył swoją wizytę w Polsce. Przelatując m.in. nad Lubinem, Głogowem, Nową Solą i Zieloną Górą udał się do Niemiec (o g. 12:50 przekraczając granicę w Świecku) do Berlina. Sterowiec leci dalej do Kopenhagi, gdzie towarzyszyć będzie wyścigom Pure ETCR, czyli pierwszej na świecie serii wyścigów w pełni elektrycznych samochodów turystycznych wielu marek. (moose - za informacjami prasowymi)
Pokaż więcej
Pokaż mniej